Wednesday, May 16, 2012

BACK ON TRACK


PENGUMUMAN DARI PENGURUSAN

Lebih 19 bulan, sejak Oktober 2010, Bio1World bergerak agak perlahan disebabkan peneraju utama syarikat mengalami gangguan kesihatan. Alhamdulillah, kini semakin pulih dan berkeyakinan penuh untuk memulihkan kembali jaringan pemasaran produk penjimatan minyak menakjubkan Bio1World.

Bio1World akan kembali di landasan pemasarannya. beberapa penstukturan semula dilakukan di pihak pengurusan. Dan lebih M e n g g e m b i r a k a n adalah penstrukturan harga runcit Bio1World. Kejayaan penstrukturan operasi telah berjaya mengurangkan kos operasi dan kos pengeluaran.Tingkat pemasaran dikurangkan Dan Bio1World berjaya menawarkan harga runcit yang lebih rendah iaitu serendah RM 45 untuk 1 pack 3 botol Bio1World atau RM 15 untuk 1 botol. Penurunan ini dilakukan bertujuan untuk memaksimumkan dan memberi penjimatan berganda kepada setiap kenderaan yang menggunakan Bio1World.

Bio1World sedang merencanakan kerjasama dengan jaringan pengedaran untuk menempatkan Bio1World di premis dan lokasi stratergik untuk memudahkan pengguna mendapatkan bekalan produk. Selain itu, Bio1World akan memajukan parasan secara on line yang menawarkan harga lebih rendah dari pasaran runcit serta menyediakan sistem pembayaran yang lebih mesra pengguna.

Pihak pengurusan mengucapkan ribuan terima kasih kepada para pengguna setia Bio1World. Sokongan anda sangat memberi inspirasi kepada Bio1World untuk kembali menerajui pasaran produk penjimatan minyak di negara ini khasnya, dan negara jiran terutama Singapura dan Brunei amnya.


z a c k i d r i s  


No comments:

Post a Comment