Tuesday, June 1, 2010

TESTIMONI KIA SPECTRA


Bio 1 World
LUAR BIASA

Sebelum : 1 KM = RM 0.23

RM 50.00 = 217 KM

DENGAN Bio 1 World

1 KM = RM 0.12

RM 50.00 = 417 KM

CUMA TAMBAH 10ml Bio 1 World

ATAU RM 5.00

DAPAT EXTRA PERJALANAN 200 KM



Sewaktu saya singgah di pasar tani Tangkak, saya bertemu dengan teman lama yang sedang membuat promosi produk ajaib ..Bio1World ni..Saya hanya tersenyum sinis dan cuba bertanya tentang kebenaran iklan yang di paparkan itu di aman penjimatan petrol 60% - 125 %.

Namun penerangan oleh En.Azlan dan Zaini yang jelas menjadikan saya ingin mencubanya untuk perjalanan pulang ke Pasir Gudang pada sebelah petangnya.

Bila saya mencuba bio1world mengikut sukatan yang di syorkan, saya dapati daya pecut bagi kereta yang saya pandu iaitu Kia Spectra 1.6 Auto sangat hebat perbezaan dari kebiasaannya. Memotong kenderaan lain dengan lancar tanpa menukar gear ketika menaiki bukit yang agak panjang di kawasan Air Hitam, Muar ke Parit Sulong, B.Pahat.

Pasa masa yang sama, saya membuat kiraan masa dan jarak penggunaan petrol dari Muar ke Pasir Gudang. Bila sampai ke Pasir Gudang, saya dapati penggunaan petrol bagi setiap 1 km adalah 12 sen berbanding dengan 23 sen / km sebelumnya.

Saya lebih bersyukur lagi bila mendapati enjin kereta menjadi lebih lembut dari mula saya menggunakan bio1world sehingga sekarang.

Saya yakin, penemuan formula penjimatan minyak Bio1World ini sangat bermenafaat bagi kereta kita untuk penjimatan petrol tanpa perlu sebarang pengubahsuaian enjin dan juga menambah jangkahayat enjin kenderaan yang kita gunakan setiap hari itu berkali ganda dari sepatutmya Insya Allah.

Hishamudin Ismail

Johor Baharu, Johor.

No comments:

Post a Comment