Friday, June 4, 2010

TESTIMONI Perodua VIVA

JIMAT 100%

Sebelum: 4 Bar = 1 Perjalanan Pergi - Balik

Selepas: 4 Bar Dapat 2 Kali Perjalanan Pergi - Balik


Pada setiap minggu saya akan ke pekan Sipitang untuk membekal buah petai. Perjalan saya dari Penampang ke pekan Sipitang memang jauh iaitu lebih kurang dalam 350 km pergi dan balik

Jadi bayangkan minyak yang harus saya guna di bandingkan dengan keuntungan perniagaan ini yang tidak seberapa.

Saya hampir mengambil keputusan untuk tidak akan meneruskan perniagaan ini dan bercadang untuk membuat penghantaran yang terakhir pada suatu minggu

Kebetulan saya bertemu dengan seorang kawan yang menjadi wakil jualan Bio 1 World dan seterusnya beliau mencadangkan saya mencuba produk tersebut.

Saya macam tidak percaya produk ini boleh memberi penjimatan sehebat ini. Sebab sebelum ini saya menggunakan 4 bar untuk perjalanan perniagaan ini.

Selepas mengguna Bio 1 World, dengan kuantiti minyak yang sama, saya dapat membuat 2 kali perjalanan pergi-balik dari Penampang-Sipitang.

WOW!! Rupanya ada produk

yang boleh memberi penjimatan

sehingga 100%?!!

Bio 1 World bukan sahaja berjasa kepada saya dan kereta ini, malahan kepada petani-petani di sini. Bayangkan jika saya terpaksa menukar kerjaya disebabkan bebanan minyak yang harus ditanggung..hasil-hasil pertanian ini pasti terbiar dan tidak dapat di pasarkan.

Saya tersangat kagum dengan produk ini . Terima kasih Bio 1 World kerana saya masih dapat meneruskan perniagaan ini, JIka tidak saya sudah memikirkan untuk membuat pekerjaan lain.


Alex Goudi

Pembekal Bahan Mentah dan Benih Pokok

Penampang, Sabah.

No comments:

Post a Comment