Saturday, May 22, 2010

TESTIMONI Proton EXORA

PENJIMATAN SEHINGGA 66%
Selepas Penggunaan PERTAMA !!!

EXTRA 2 Hari

Model: Exora 1.6 A/T Campro CPS

Usia : 9 Bulan.

Setiap hari saya akan berulang-alik dari Port Klang ke Shah Alam untuk ke tempat kerja dan dalam masa yang sama saya akan melalui Taman Sri Andalas dan Jalan Kebun untuk menghantar anak ke sekolah seramai 4 orang. Perjalanan kenderaan saya sejauh 110 KM setiap hari. Dengan harga minyak sekarang memang sangat membebankan saya.

PRESTASI ENJIN KENDERAAN

Prestasi Kenderaan Sebelum Menggunakan Bio 1 World:

Biasa- biasa saja. Tak dapat ‘Feel’ sebab sebelum nie tak pernah guna kenderaan enjin jenis ni.

Selepas Menggunakan Bio 1 World:

Sangat Menakjubkan seperti ada kuasa lain pada enjin. Perubahan ketara ialah bunyi enjin bertambah senyap dan ‘pick up’ pun bertambah juga.

PENJIMATAN (JARAK KM/RUTIN HARIAN)

Sebelum Menggunakan Bio 1 World:

Biasanya saya akan membelanjakan RM 45.00 untuk 3 Hari Perjalanan Rutin.

Selepas Menggunakan Bio 1 World:

Dengan perbelanjaan yang sama, Hanya Tambah 10ml Bio 1 World, Perjalanan Rutin saya bertambah dari 3 Hari kepada 5 Hari.

Komen / Pandangan Saya Tentang Bio 1 World ini:

Produk ini Memang Menakjubkan.

Tiada Yang Setanding Dengannya.

Cuba Dulu Baru Tau Kesannya.

EN. MAT AMIN BIN SARBINI

Penyelia Syarikat Automotif

Pelabuhan Klang, Selangor.

No comments:

Post a Comment