Sunday, May 16, 2010

TESTIMONI MESIN POTONG RUMPUT

PENJIMATAN AJAIB
CUMA DENGAN 2 TITIK
Bio 1 World



Selepas saya membeli 1 pack Bio 1 World, saya lantas mencuba pada kereta Kancil saya. Saya terkejut apabila mengecapi kesan penjimatan 100%. Pada mulanya saya ingatkan juru jual produk ini hanya mahu main-main atau menipu dengan mendakwa produk ini boleh memberi kesan penjimatan 100%. Belum pernah lagi saya jumpa produk yang boleh beri penjimatan setinggi ini.

Sekalipun telah terbukti pada Kancil saya, saya masih tidak berpuas hati. Dakwaan En. Zainal bahawa Bio 1 World boleh digunakan pada semua enjin mendorong saya mencuba pada mesin rumput ini.

Biasanya untuk memotong rumput bagi keluasan kebun saya ini, saya perlu mengisi minyak sebanyak 3 kali. Tetapi dengan mencampur 2 titik Bio 1 World, saya dapat membersihkan kebun ini tanpa mengulang isi minyak. Hanya sekali isi minyak penuh dan campur 2 titik Bio 1 World, kebun saya dapat dibersihkan semuanya.

Lebih memeranjatkan saya apabila saya meninjau baki minyak di tangki, MASIH ADA BAKI 1/2 TANGKI. Ini bermakna saya cuma menggunakan minyak 1/2 tangki dan dapat membersih kebun sebagaimana dengan 3 kali isian minyak. Saya pun tak tahu macam mana nak kira berapa peratus penjimatan yang saya dapat ini. Cuma yang boleh saya katakan: INI ADALAH PENJIMATAN AJAIB,

Saya mengambil gambar ini sendiri dan sanggup memandu sejauh 250KM untuk menyerahkan sendiri kepada En. Zainal sebagai sokongan saya kepada Barangan Buatan Malaysia. Walaupun saya tidak menjual produk ini, tetapi saya mahu berkongsi kisah benar saya ini dengan orang lain.

Jangan takut dan ragu-ragu untuk mengguna produk ini.
Ini produk Luar Biasa.
Ini adalah Produk Penjimat Minyak No. 1 di Dunia.

JASNE KASIM
Guru.
Tulid Sook, Sabah.

No comments:

Post a Comment