Monday, May 24, 2010

TESTIMONI 4 X 4


APA KATA PEMILIK 4 X 4 ?


Mazda Fighter

JIMAT 90%


Saya mengajar di Keningau. Setiap minggu saya akan ke Tambunan menjenguk isteri yang bertugas di sana. ketika pertama kali menggunakan produk ini, bagaikan saya tidak percaya.

Saya dapat ulang alik tanpa mengisi minyak semula untuk perjalanan balik ke Keningau. Sebelum ini, saya perlu mengisi minyak di Tambunan sebelum boleh meneruskan perjalanan balik ke Keningau.

Bio 1 World Memang Produk Yang Hebat.

Saya berani cakap bahawa kenderaan saya ini
mencapai Penjimatan Sehingga 90%.

Ust. Sahidi Dulasi
Keningau, Sabah.




Mitsubishi STORM

JIMAT 90%

PICK UP - SUPERB !!!

Saya pada mulanya, tak percaya part jimat-jimat minyak ni.
Tapi kawan saya Jamestan, sungguh-sungguh nak bagi saya cuba.

Fuyoo !!! Kereta Lebih Smooth, Pick Up Bertambah.
Macam saya Tak Percaya.

Saya TABIKK !!! Produk ini..

Nah..saya berani cakap, saya Dapat Jimat Hingga 90%.

Sahidun Mumin
Keningau, Sabah.



Isuzu D'MAX

Jimat RM 100.00 Seminggu
Sebulan RM 400.00
Dengan Bio 1 World

Lawrence Jimi
Penampang, Sabah.




Izusu BIGHORN 3.3 CC

EXTRA 2 Hari @ Jimat 66%

Sebelum: RM 50.00 Untuk 3 Hari
Selepas: RM 50.00 Dapat 5 Hari

Jamestan Dominic
Keningau, Sabah.



No comments:

Post a Comment