Sunday, May 16, 2010

TESTIMONI NAZA Sutera

DAPAT Bio 1 World PERCUMA
DAPAT LAGI CASH RM 130.00

Sebelum: RM 50.00 untuk 5 Hari
Selepas: RM 50.00 dapat 10 Hari

JIMAT 100% !!!

Ketika diperkenalkan produk ini, saya was-was untuk menggunakannya kerana kereta saya masih baru dan model ini memang terkenal sudah jimat. Tetapi bila ditunjukkan bunting testimoni yang telah mendapat penjimatan 100%, saya tergerak juga untuk mencuba. Apa salahnya kalau kereta yang jimat ini boleh dijimatkan lagi. Yang untung saya juga.

Hari pertama menggunakan Bio 1 World, saya sudah dapat merasakan perbezaan ketara. Pick up terasa bertambah terutama bila mendaki jalan berbukit dan membawa lebih bebanan. Penukaran gear yang lancar sehingga tidak terasa.

Lebih menakjubkan apabila melihat meter tanda aras minyak yang tak mahu turun-turun. Lebih memeranjatkan, selepas Hari ke-6, meter tanda aras minyak baru turun mencecah 1/2 tank. Dalam hati lantas terdetik bahawa, kereta saya ini pasti dapat memcecah kesan penjimatan sehingga 100% atau paling kurangpun sekitar 90%.

Ternyata bio 1 World memang produk luar biasa. Hanya dengan penggunaan botol pertama, kereta ini telah mendapat penjimatan 100%. Dengan memodalkan RM 20.00 untuk membeli sebotol produk ini, saya mendapat kembali RM 130.00 Tunai yang selama ini hangus dibakar petrol.

Benarlah sebagaimana yang dikatakan oleh rakan yang memperkenalkan produk ini kepada saya, dengan sekali modal membeli sebotol Bio 1 World, saya kini dapat Sebotol Bio 1 World percuma dan dapat pula wang Tunai RM 130.00 setiap bulan kesan penjimatan yang diberikan oleh produk ini.

Bio 1 World bukan sebarang produk..
inilah produk penjimatan yang dicari-cari..

Sedek Noor
Peniaga.
Serdang, Selangor.


No comments:

Post a Comment